thursday

hej alla glada, ha varit en helt bra dag idag, förutom att matilda e sjuk å ja saknar henne :< hm.
i skolan var det nu helt okej, drog till kotipizza med rebecka istället för skolans kåldolmar, blä ? jag har aldrig egentligen smakat på det men det luktar i allafall inte så värst gott, alltså om man inte tycker om kål som jag då. nåja, efter skolan så for jag, lina, jonas & viveca till arnolds, emil & dani skulle kom med men dom balla ur, ja, for till viveca efteråt och hade det allmänt trevligt. bakade en "kladdkaka" som inte blev så kladdig av någon orsak? hade rätt recept och allting men vi bytte ut kakaon mot chokladkaffe, så det kanske är en orsak ... nåja, for hem efter ett tag och for ut och köra med syrrans nya måpå. nu sitter jag här för mej själv och vill att det ska bli villavslutning :) hade gött !
*fanny

Kommentarer
Postat av: BARENY

have i told you that i love you ?

2009-08-27 @ 19:35:13
Postat av: Anonym

yes, but not as many times as i've told you that i love you

2009-08-27 @ 19:53:22
URL: http://fannehh.blogg.se/
Postat av: dagisungen!

ja va också me ti arnolds (A)

+ att du har en jättefin blogg :>>>>

2009-09-02 @ 13:18:17
Postat av: fannyy

jaa, de va du ju ! : DDD

man tack dagisungee

2009-09-02 @ 16:10:35
URL: http://fannehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0