welcome to my life

ciaoo, idag har jag varit på stan med mia, lina, isco & kadi. det var kul på stan men vi
hann inte vara något länge :< men vi hann i alla fall se världens gulligaste unge i någon 
frisör, aoww. nåjo, på stan träffade vi också johanna & joska och sen var också siic där.
efter ett tag for en efter en så till slut var det bara mia, jag & lina kvar som var i prov -
rummen i H&M och testade kläder och pratade om allting mellan himmel & jord. sen så
for ju alla till slut, och nu sitter jag här och resumerar dagen. den har varit riktigt härlig :)

måst bara passa på att säga ur mycket alla mina vänner betyder för mig. allihopa, hela högen. tack alla som
alltid finns där för mig i vått och torrt. det är alltid så att hemma lever men ett helvete
men när man får träffa bara någon av er så är det direkt som om man lever i en fantasi -
värld. ni förstår inte hur mycket ni betyder, det är ni som har gjort mej till den jag är idag.
tack för att ni finns <3
*fanny

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG?

2009-09-01 @ 17:54:01
Postat av: fannyy

jep, alla :)

2009-09-01 @ 19:53:23
URL: http://fannehh.blogg.se/
Postat av: isco

oj dedär va kul :) aww fanny du betyder å massår <3

2009-09-02 @ 18:54:15
URL: http://iisco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0