dagen med mina hjärndöda vänner

godkväll, idag i skolan så var man ju ute som vanligt och blev lite dränkt i snö .. hehe, inte så lite heller. menmen snö är roligt ! sen efter skolan så for jag madde & rosen med buss till mej och passade på samma gång på att köpa chipspåsar så snåla som vi var. vi virrade omkring i butiken ett tag och letade efter kinuskisås men vi gav upp letandet och gick hemåt istället. på vägen så skrattade vi åt allas blondmoments medan muddemadde & rosen mobbede mitt skratt. "Du låter som ett kanadagäss när du skrattar" .. tack för den ! när vi var nära hemma ringde pappa och sa att christa redan var där ! för det var så att christa också skulle komma men det skrev jag inte förrän nu, hehehe . när vi var inne så åt vi chips. sen så uppfyllde vi rosens önskan om att spela nintendo wii. det tog ett långt tag innan vi var klara och mot slutet blev jag och christa så trötta att vi började prata om hinduismen (!?). nåjo, när vi tvingat rosen att lämna TV:n for vi till datorn och .. hehe, fixade lite bilder ? inga detaljer tyvärr. sen blev alla moa-galna . efter någon timme så for rosen och madde så jag och christa lämnade här och spelade chick flick och läste lite intressanta artiklar (inga detaljer). nu for hon just iväg så nu blev jag ensam med chipspåsarna .. hehehe .. HEJDÅ ! :D

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0