fredaag !

hej som vanligt, idag så var jag och mia till hesburger (som vanligt) på morgonen. jag beställde 2 minipehmisar medan mia ville prova en milkshake för 1€. milkshaken smakade bajs, så vi skrev på en servett våra klagomål om den och lämnade lappen bredvid milkshaken på bordet. i skolan . hände det inget speciellt, men efter skolan så for jag på stan med nelli. pratade som vanligt om det mesta, och köpte julklappar. sedan så träffade vi madde & vanto och undrade om dom ville komma till McDonalds för en osthamburgare. fjanto kunde inte men madde kom gladerligen med. i mäcken så hittade vi mia & lina (+ några gubbar från skolan, men dem orkade vi inte med). då fick jag min julklapp av mia & lina. EN UNDERBARA T-SKJORTA JAG KOLLAT LÄNGE PÅ FRÅN SEPPÄLÄ ! jag blev skitlycklig så jag sprang och pep och kramade dem i ett tag. sen for vi till citymarket eftersom att jag hört att man fick många polkagrisar där för ca 1€. men nej. sen for jag hem och nu är jag det fortfarande. har hunnit fixa en docksminkning åt mej men den blev inga bra, så inga bilder. ikväll får vi se vad jag hittar på för tråkigheter, hej så länge !

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0