gymgym

hejhej, även om det är en dag sent så ska jag endå berätta om gårdagen. i skolan på gymnastiken så dansade vi pardans, haha, det var ju kul att veta ! joo, efter skolan så for jag och rebecka till matilda. där så insisterade rebecka konstant på att få städa matildas rum fast svaret endå alltid blev nej. sen så lyssnade vi på musik, och jag .. jaa, låt mej säga att jag hoppade omkring . sen efter vi ätit for vi till gymmet. rebecka kämpade lika mycket som en åsna uppför en backe (?) medan jag och matilda tog det lite mera chill; massage och dendäran häftiga saken att det  känns som benet far igenom marken. men joo, klart vi endå gymmade ! sen när matilda & rebecka skulle simma i poolen så var det tydligen för kallt så dom for upp. när vi var klara så for vi iväg till matilda, åt lite mackor och avslutade kvällen med 'that 70's show' för sen for jag och rebecka hem.
nu idag FÅR MAN ÖPPNA FÖRTA LUCKAN I CHOKLADKALENDERN !! åj, det är redan 1 december, och jag har inte ens börjat tänka på julklappar ! ajdå ... idag så har vi gymnastik än en gång fast vi hade det igår, men det beror på att vi byter period idag. uuuusch, idag ska vi dessutom ha muskelkonditionstest ! ska snart cykla iväg till gymnasiet för att ha gymnastik så bye

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0