JUL IMORGON ?!

tjabatjenahalåuu, vaknade för ungefär 20 minuter sen och fastnade här. jag måste sluta att vara på datorn så ofta .. idag så är jag inte riktigt säker på vad som händer. jag, rosen, christa, crisu & tom tänkte fara och pulka men nu tror jag det blir poker hos tom med mej, christa & crisu ? inte en blekaste. nå, vi får väl se.
nu kommer ett krisfaktum. DET ÄR JULAFTON IMROGON ! snö; visst det ger julfiilis, men sådär annars känns det som vilken dag som helst ! åj, imrogon ska jag dessutom spela med orkestern i trefaldihetskyrkan, kom och kolla vetja. och alla klapparna är inte ännu inhandlade. får se idag hur det blir. ha en bra dag !

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0