juldagen

tjenare, igår var det ju julafton och jag fick massamassa underbara julklappar t.ex. MJ:s självbiografi, angels and deamons DVD, WII FIT, 60€ m.m. visserligen fick jag ju ingen kamera men är fortfarande lika nöjd för det ! man kan ju börja spara av pengarna man fick till julklapp .. berättade jag om att vi redan fått en ny tv ? i allafall har vi nu satt den gamla tv:n i syrrans rum så man kan vara ifred och se på program som man vill + man kan spela hur mycket wii som helst i fred! hehe. under dagens lopp har jag spelat wii fit och rabbids go home ... inget annat. hehe, tre timmar i streck. men det är ju endå meningen att juldagen ska vara en slappdag ! nu ska jag fortsätta att läsa om michaels liv, ha en fortsatt bra jul !

(gammal bild. tekosmajl)
*fanny

Kommentarer
Postat av: mia

sv:



haha, tack(?) typ :D

haha, dregla bara int så mkt så de kmr vattenskador (;

2009-12-25 @ 16:33:17
URL: http://miatrorjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0