plop & plopinna ;D

god kväll blogg ! kom just hem från en dag hemma hos ele ! jo, där hemma hos henne så gjorde vi faktiskt rella till ett stort bildkollage om buddhismen som säkert kommer att bli klart imorgon när vi limmat allt på plats, haha, STÅLT !nåjo, sen så for vi till butiken och köpte en kyckling & lite godis, och jag konstaterade just att vi aldrig åt upp kycklingen vi skulle ha till nudlarna ! hehe, sen satt vi resten av tiden och bara pratade. haha, hennes lillebror kom visserligen och störde ibland men det var bara roligt ! imorgon så är det simning på morgonen .. och resten av dagen så är det transvestitdagen ! för er nötter som inte vet vad det är så är det en dag där alla gubbar blir tanter och tanter blir gubbar. den med bäst 'kostym' vinner något pris tror jag. jag håka just att jag har blivit kanske en gnutta mera oaktiv här på sistone, men who cares ? tjenaaaa



*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0