transvestittisdag (:

juhhuu, idag har det vaktist varit en jättebra dag ! först började vi med simning som inte alls var något farligt, hade nästan bara kul med lina & christa hela tiden. nåjo, i skolan var det ju då transvestitdag och jag skulle byta kläder med emil men den skitan var seeen eftersom han varit och ätit pizza så det blev sen. HAHAHAHA, VI SÅG JU FÖR LÖJLIGA UT ! och jag har lovat att jag aldrigaldrigaldrigaldrigaldrigaldrigaldrig nånin ska ha på mej häng igen. uschhhhhh ! jeps, sen bytte vi tillbaka till vanliga kläder och jag blev fly förbannad på emil när jag hittade mina kläder i pojkarnas skitiga wessor. (ta det lungt, de rörde inte i vattnet) då sprang jag efter emil i hopp om att få honom dödad men tyvärr . sen bad han om fölåååååtelse, det var ju så gullit så man måsta ju förlåta honom ! efter skola så for jag med nelli på stan och pratade en massa viktigt. vi borde prata oftare ! sen så for jag på orkester julpizza, hähä, gratis från marco polo; orkestern betala. men nu är jag hemma och blir tivingad att lämna datorn, så hejdå. JAG SAKNAR MATILDA, SOM KOMMER ATT FARA TILL AMERIKA OM MINDRE ÄN EN VECKA ! :<
*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0