ballongg

hejhej på dejdej, höhö, jag har ju varit på iscos och linas fåret shaun kalas ! jag & mia skulle ju baka en kladdkaka med fåret shaun åt bem (hehe, våran 'överraskning') men det blev en köpiskaka med strössel och sprutgrädde på. först så fick dom sina presenter; presentkort av alla ! allt som allt tjänade dom ungefär 75€ var ?! sen for vi ner och åt, naminamiii. efter det såg vi på 'the grudge 2' men det var bara jag & cessi som var intresserade eftersom att alla andra bara pratade. sen for pinja, cessi & elin och några minuter senare for också milon, utan att säga adjö ?! vilken tant. då lekte vi farfars kalsonger. hahahaha, hade inte lekt det sen 8års åldern ! vi satt och skrattade, lekte s.k ballonger och blev rädda för en papperspåse. det kanske inte låter så kul, men oj vad vi skratta ! nu är jag hemma och fick min  telefon jag glömt i mias brorsas bil, så nu kan jag sova lugnt. imorgon är det dans från 11-12 och sen igen halv tre tiden, tror jag. ska antingen på stan med sara medan eller så ska jag kolla med henne om hon kan komma hit istället, men det ser vi imorgon, GOOODNATT !

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0