farsdag, tråkdag

hejhej, igår var jag ju hos viveca på filmkväll med mia, lina & elle. nope, det kom inte mera personer än så men vi hade det endå så sjukt kul ! först skulle vi se på 'hannibal 2' men vi orkade inte, så vi hoppade typ 10 scener eller så. speltid ~ ca 30 min. sen såg vi på 'shutter'. så sjukt läskig och bra, REKOMENDERAS VARMT, SE DEN SE DEN SE DEN ! sen for elle hem och vi ut och pomppa på pomppimattan som hade ett tjockt snötäcke över sej. sen efter en tids hoppande så for vi och såg början av 'the grudge 2', men sen måste jag och mia fara hem. haha, undrar hur viveca och lina klarade sej utan oss (ironi) ? när jag kom hem såg familjen på 'desperate hours', den var också bra ! men jag hängde inte med så mycket eftersom att jag höll på att somna.

idag är det då farsdag. vi skulle vakna 8 (jag skulle väcka alla) och väcka farsgubben så att han fick frukost på
sängen. resultat = alla vaknade klockan halv 10 av att pappa försökte väcka oss alla med att ropa & spela piano. hehe ... annars har det varit boooring. lockade just håret mitt i tråkigheten. men nu tror jag att jag ska gottgöra pappa, från imorse, med att hjälpa honom med farsdagsmiddagen. TJENAHALLÅDÅ!

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0