i thought i told ya. imma star

god morgonnnn, okej, rubriken; ta den inte seriöst, jag bara älskar dendäran låten - imma star. nu är klockan 10:25 och jag ska starta till skolan om kanskeeeeee 25 minuter ? jaja, idag så är det ju då skola till kvart över 2 (great, mina två 'fvoritämnen'; matte & fysik ..) sen far jag hem och äter och sen far jag på dans. efter det är jag på stan en timma å VIPS har jag teater klockan 6. sen kommer jag äntligen hem ! höhö, det var min dag i kvadrat, säjer vi.
nu för tillfället sitter jag och lyssnar på musik på vivecas ipod + hennes underbara headset. jag måste skaffa 'hörmuffehörlurar' (vad ska man annars kalla dem ?) ! eftersom att sånadära vanliga hörluror som man ploppar in i örat, faller bara ut hela tiden. men nu ska jag inte skriva mera, ska se vad jag ska hitta på nu, TJENISTJENIS !


denhär bilden ska jag tror jag rita av :)

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0