kväll

tjaaa, nu är jag hemma. jo, det blev fakiskt så att jag var på stan och försökte ta mej in på discot! jag bara sa till pappa att jag 'for till kadi', hähä. det var jättekul där, men vi kom tyvärr inte in i självaste discosalen, men jag och kadi slapp in i skolan. hahaha, det var skitkul där men det ska jag berätta till dej om du så frågar någon gång personligen ! sen for jag, lina. kadi, fillo & jussi ti mcdonalds, sen måste jag hem till en förbannad mor på grund av att jag var hemma en halvtimma försent ..
nu har jag övat på fysikprov sen jag kom hem. usch, jag hatar fysik med illman .. jepjep, nu visste ni det HA EN BRA KVÄLL, HOPPAS DU INTE HAR MJÄLL !

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0