mycket & lite till

tjabatjena, igår var jag med viveca, elle & mia till lina på hennes födelsedags KALAS. först kom jag, elle & vicko dit och gav presenterna. av elle och vicko fick hon ett presentkort till en fotoaffär här i stan och av mej fick hon en fult ritad bild på henne och mej, men det är ju tanken som räknas ! sen kom mia och gav hennes och min present som var två showergel från the body shop. sen satte vi oss ner och åt och pratade helt sjukt länge om massor av minnen från eftis och dagis och kom överens om att alla var BIAAAATCHES när dom var småa ! sen såg vi på 'hip hip hora' för 1230 132 058201 8502 gången. jag vet inte varför, men sen började jag och mia leka fjortisfyllon ? fattar inte varför .. sen efter ett tag gick vi alla ut och då måste elle fara. när elle for gick vi ut på en långlång promenad. vi for till eftis och dagis och upplevde massor av flashbacks. jo, nångång måste vi ju också fara hem så efter promenaden kom vickos pappa och hämtade oss. hade det så sjukt roligt igår !

nu idag har jag varit och storshoppat med mamma för en gångs skull !
två t-skjortor för 5€ (?!)
ett par låga klackskor med högt skaft
ett par fake-uggs
ett par dansskor
ett par gråa collagebyxor

höhö, det kanske inte var så mycket för er men nog för mej! nu väntar jag på att far min ska komma och skjutsa mej till rosen så ska vi ha filmkväll, HA DET GÖTT !

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0