nu är det slut på veckan det är dags för fregadsMYYYYYYYYYS

haha, alla måste vi ju älska OLW:s 'fredagsmys'-reklam ! ja, men idag är det ju då slut på veckan, alltså fredag. nu är klockan ungefär 9 och jag ska pallra mej till skolan om ungefär en halvtimma. igår på uttagningarna gick det nog ganska bra, hoppas jag i allafall.
jag kom just att tänka på. hur orkar man vara en s.k 'känd bloggare' ? jag menar, sitta framför datorn var 10nde minut och skriva ointressanta saker man har gjort ? vad tjänar det till ? tänk hur nolife det är att hålla på sådäran, sitter framför datorn ungefär hela dagen och skriver. och folk som ser bloggande som ett yrke, förstår jag mej verkligen inte på ! visst, jag har en blogg själv, men jag ser det mera som en dagbok. en sak som jag inte tål heller är när folk försöker tro att de är just en känd bloggare. varför vill man tro det ? om ni väljer ett yrke, ta något nödvändigt kanske gör något åt folk, hjälper folk, vadsom helst men förgudsskull inte bloggare ! men alla har ett val i livet och det här är mitt val, min åsikt.
inspirationen jag fått till detta inlägg är av matilda, bäst & SMARTAST

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0