random tankar

okej, jag vet inte varför, men helt plötsligt började jag just bara tänka på en massa saker.

alltid om man är typ 2 peroner och den ena är just som sådäran; 'usch vad jag hatar den personen ! hon är så ful !' vadå, hatar du henne/honom för att hn/hon är ful ? som om det är en riktig orsak ! utséendet är inget man kan göra något ut, förutom om man vill se ut som en plastikopererad idiot då. och ännu till om man frågar; 'vadå, tycker du inte bara om den personen för att den är ful?', 'men ... men, HON ÄR JU DEET !' svarar den och går iväg pissed off. förstå, sluta att kritisera folk du inte tycker om för deras utséende !

sen är det ju det här vanliga. man har tillexempel ritat en teckning på teckningen som man faktiskt blev nöjd över, och sen går man onödigt högt omkring och babblar om hur fuuul den ääääär, och hur dåååålig jag är på att ritaaaaa, bara så att alla andra ska komma 'nejnej, den är jättefin, nejnej, du är bääääst på att rita !'. är det bara jag som tycker att dethär är helt idiotiskt ? är det svårt att kunna stå för sin egna åsikt ? så är det just också med kläder. man kommer med en ny kjol man köpt och det första ens kompis kommer och gör är att kommentera hur fin den är, och själv svarar man bara; 'näää, dene ju skitful!' okej, varför köpa en dyr kjol som du tycker är ful ?! vem är så korkad att den köper dyra kläder som den inte ens tycker om? visst, man ska inte säga för mycket så det blir egoistiskt, for gods sake, VÅGA STÅ FÖR DIN EGEN ÅSIKT !

tanken med dehäran inläggen är att dagens fjortisar måste skaffa sej en egen åsikt och en nypa självförtroende.
mera orkar jag inte skriva ikväll, så godnatt ! :)

Kommentarer
Postat av: mähädde

bra predikat farbror fanny :DDD

2009-11-29 @ 14:04:34
Postat av: fannyy

men tack lille madde :D

2009-11-29 @ 19:30:39
URL: http://fannehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0