thuthuthursday

bonjour, idag var det ju då skola, och den goda nyheten med denna skoldag var ... *trumvirvel* ... jag fick 10- i mitt engelska prov !! hehehee. den dåliga nyheten med denna skoldag idag var att jag skämde ut mej. rejält. jo, det var så att jag, elle, vicko, lina & mia var i matsalen, bara var. sen vet jag int hur jag fick den galna idén att hoppa upp på ett av matsalsborden och börja dansa high school musical dans. och såklart kommer det just då en lärare förbi som bara råkar vara en väldigt god kompis till min mamma, som tillochmed varit på middag till oss ett antal gånger. ja så hoppar jag ju då ner medan hon står och fnissar ungefär; hehe, dålig timing ... sen springer vi iväg och skäms något litet. idag var jag hemma med min nypickade syster (hon fick vaccin om ni inte fattade min point) och haft det riktigt kul. nu kom mamma hem och smått irriterad över att systern glömt att städa moas (marsvinets) bur och jag glömt att fixa disken, så lets get to work, AAAAADIOS !


(en väldigt söt bild på syster när hon var liten)

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0