discodancing

hallådärköpblåbär, kom hem just från discodancing med sara & matilda. HAHA, detta står nog högt uppe på 'skämma ut sig'-listan ! 1. det gick ju så sjukt snabbt så jag stod ju där och försökte hänga med genom att hoppa som en idiot 2. dansskolan, det är på (kipinä), pratar ju för det mesta bara finska så jag förstod inte så mycket av vad hon försökte förklara 3. jag förstår äntligen känslan hos strutsar. riktigt härligt att hoppa så högt och fult att man nästan faller ihop. det påminde ganska mycket om cheerleading så dit for drömmarna om cheer !
HAHA, jaa, så bra gick det ju på discodancing. aldrig mera, nej tack ! men så j*vla kul det var !
hm. annars har det ju inte hänt så mycket intressant (som jag kan skriva här om) idag. imorgon ska jag träffas igen med mina kära TV-vänner. ska filma någon reklam till något nytt program som ska komma på YLE. men nu känner jag mig hungrig så jag ska nog ner och ta något att äta och sen ska jag se på house. TACK OCH ADJÖ, DRÄNK DEJ INTE I EN SJÖ ! (?)

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0