i love music

hejhej, idag har jag varit med matildaaaa. först så kom vi ju då till henne och gjorde oss ett gott mellanmål; min totalt underbara bästmacka. mums. haha, satt vid bordet och pratade, mest skämtade vi med våran underbart kassa humor. HAHA, matilda; va vill du äta? fågel kanske? hähähähähähää, ni fattar int om ni heter matilda och är bäst i världen. sen for vi och kolla på ghost wisperer. sjukt läskigt avsnitt idag ! eller jag tror i allafall att det var dagens avsnitt .. hm. jepjep, men tiden gick för snabbt när vi hade så kul så att jag måste fara.
nu är jag hemma och lyssnar på olika mixar av housemusik. waah, längtar sjukt mycket till konvent nu ! <3
*fanny


som vanligt en väldigt gammal bild

Kommentarer
Postat av: mihihaau

HAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

hum, maby KRÅÅÅKA? :DDD

2009-10-26 @ 17:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0