KONVENT

go morgon, igår var det ju då konvent. det var 10000000 gånger bättre än jag föreställt mej ! (och jag hade endå föreställt mej det ganska bra så) kändes helt som om man levde i en dröm. jag kan nästan inte beskriva det med ord ! haha, nu låter jag jättefjollig, men vad kan jag göra åt att jag har varit på min första konvent ? jepsssss, nu är det lördag; alla helgonsdag; halloween. för det är väl så? att halloween och alla helgondag är på samma dag ? anyway. ska inte göra något speciellt 'halloweeingt' idag. ska spela med orkestern, kanske se på bio med fillo, och spend som quality time with my sister. kommer säkert bara att sitta i soffan och glo på teven, men vem vet vad vi hittar på. HAPPY HALLOWEEN !



*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0