MJ, king of pop

hejsanhejsan, nu har jag just ritat klart en äldre bild på tyra banks. blev faktiskt jättenöjd ! ja, igår sov jag ju över hos matilda då, vi hade det jättemysigt, pratade om det mesta nästan hela kvällen. åt tortillas, såg på idol & friends. sen gjorde vi säkert mycket mera som inte skrivs ner här. sen på morgonen så försov man sej till dansen så ingen dans för mej idag då .. nåjo, morsan tyckte ju inte om det så hon blev fly förbannad å gormade i luren att jag måste ta mej hemåt. nu har det varit något orkesteruppträdande som jag medverkade i. det var ganska tråkigt . men imorgon så ska jag till wasa teater på audition till narnia. ihk, är jättespänd ! men jag vet inte ännu vad jag ska sjunga. funderar på christina aguileras 'hurt'. andra förslag ? KOMMENTERA ! lyssnar nu på massor av älskvärda låtar av the king of pop <3 nu ska jag ta och äta något gott och se på tv eller vara på datorn, så ha en bra rest av lördagen ! :D




gammal men god


*fanny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0