shake your POM-POM !

tjabatjena, idag var det ju då audition till narnia. det gick väl helt okej, men vi skulle int sjunga någon 'egen' låt. men jag hoppas verkligen att jag kommer med så ni får lov att heja på mej ! efter det kom viveca till oss. haha, jag ids inte skriva ner vad vi gjorde, men jag kan säga att det inte var så normalt ! 
JAG ÄR LYCKLIG, DET ÄR KONVENT DEN 30 OKTOBER ! iihk, jag tror inte att någon fattar hur glad jag blir, som jag har längtat ! första i högstadiet, baby. nu är jag på danshumör efter att ha tänkt på konvent och dessutom sett igenom massor av avsnitt av americas best dancecrew.
imorgon är det skola igen, börjar halv 10 med gymnastik. det positiva med veckan är att det blir höstlov från torsdag - måndag. då ska jag med moster, mor & syster till tammerfors och shoppa ! vad ska ni själva göra på höstlovet då ? kramkram



*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0