sorry guyys (;

eheh, ursäkta för den dåliga uppdateringen, har inte riktigt haft tid för sånt nu (eller så bevisar det bara att jag har slutat nolifea mej på datorn så ofta). det har hänt ganska mycket roliga saker sen jag skrev senast, but life's too short att skriva ner allt hela tiden så ni får nöja er med en snabbgenomgång av det jag minns ! lördag: då var det ju helsingfors som gällde ! söndag: var med kadi, mia & lina. såg på 'the grudge', gjorde franskisar (pommes frites för de outsidiga) och tog läskiga bilder måndag: hmmm .. let's see. jag komme rinte riktigt ihåg vad jag gjorde då. om nå läser detta som var me mig på månda, BERÄTTA ! tisdag: var jag ett litet tag med fanny onsdag: TEATEEEEER ! torsdag: chiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiill, ska kanske baka semlor med mor min.


okej, allt roligt som hänt under veckan kom ju såklart inte med eftersom att det mesta också har hänt i skolan, och som ni nu kanske har fattat så har jag ett hönsminne så jag kommer inte ihåg vad som hände nu på fläcken. menmen nu ska jag ta det lungt resten av kvällen, för att imorgon är det dagsverket ! jag och viveca ska fara till sportia och jobba där (med vad vet jag inte), så hejdå alla ! ;)
*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0