fanny skriveer

hejsanhejsan, skrev inte något mera igår men det var nu så att flickorna från sundom och flickan joska for hem igen men efter ett tag kom mia, lina & kadi till mej. heheh, var inte inne så värst mycket utan var mest ute på trampolinen och utövade våra underbara teaterkunskaper. sen efter någon elle några timmar for dom hem till sitt.

idag har det bara varit skola, nåjo, inte har det varit så mycket fel på dagen, så varför klaga ! när jag kom hem bakade jag en liten snabbäppelkaka igen, men den här gången rev jag äpplena istället. enligt mej var det godare med bara skurna äpplen, men alla har ju olika smaker. sen kom systern min hem och så såg vi på fucking åmål, den är bra, se den! på kvällen for jag och spelade violin och nu är jag här och väntar på att idol ska börja. hej så länge !

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0