happyface

hejsan alla glada, har idag i skolan haft the ultimate pingismatch
& VI VANN! laget bestod av mej, mia, lina, madde, eleonora & nico
och det andra laget bestod av jack, zeba & en ondskefull ted ..
ja, efter skolan for jag till stan med my, som jag inte träffat på hur
länge som helst! vi pratade en god stund om 'hur våra liv ser ut just
nu' och efter det for vi till citymarket och köpte en present åt hennes
lillebror & då kom man att tänka på; HERREGUD VAD ALLTING I
VÄRLDEN ÄR DYRT! betala 20€ får någon simpel leksak man tröttnar
på efter ett halvår! men efter det for vi till gina tricot där våra vägar
tyvärr skildes åt. (haha, där var jag poetisk !) jeps och nu sitter
jag som vanligt här vid datorn och nördar mig. 

dagens positiva: jag fick träffa my, det är fredag imorgon
dagens negativa: allting är dyyrt

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0