ostboll

hej, klockan är för tillfället 9 på morgonen så jag kan inte
direkt berätta om dagen men nog om gårdagen eftersom 
att jag inte hann skriva då. först var vi i skolan men sen
måste vi fara till villa gerby på någon friluftsdag. jippii ...
där var det några klasstävlingar, stövelkastning bland annat
och sen var det något mera som jag inte orkar skriva om
men när vi sluta blev det däremot roligare. jag, vicko, lina,
kricke & vicke skulle fara till louhos, eftersom att vicko trodde
att hon visste vägen men nej. så först for vi till s-market
och köpte ostbollar och pommac, sen for vi till gerby skola.
där hade vi det riktigt trevligt, förutom att alla eftistanter
och eftisbarn kom och invaderade så vi for till storviksstranden
istället. men då skulle vicke fara så då var det bara vicko, kricke,
lina och jag kvar. vicko for och simma . när hon bytt om igen
stack en geting mej i armen, AJ! satt och ajade mej ett litet
tag tills jag kom fram till att getingar måste ha någon slags
drog i sej eftersom att jag blev lite konstig av det.. hm. nåjo,
sen for lina hem så då var det bara tre kvar. satt och pratade
om det mesta tills alla for hem. eller vicko kom till mej och
kricke for till sitt. sen var det vi två som satt hemma hos mej
och pratade. hade kul igår.
*fanny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0