talkin' like bimboes, walkin' like hoes

hejsan, slutade klockan 1 idag så jag passade på att baka en väldigt simpel äppelkaka. har inte ännu smalat den men det ser inte så bra ut; ta två äpplen och skär dom i bitar, sätt dem i en smörad och bröad form, häll på socker, havregryn och kanel och släng in det i en 200° gradig ugn. ja, det låter ju 'gott'
nåjo, idag var det skola som vanligt, lina blev ledsen för att hon inte fick någon puss eller kram av någon :< ja, men efter att jag slutade satt jag med de andra stackars ungdomarna som ännu inte hade slutat och höll en allmän diskussion om horor. det slutade med att alla pekade ut vicke som horan. jap, det var min dag så långt, ska nu fara ner och smaka kakan. ska på violin på kvällen och kanske till kadi så ja skriver mera sen, bye
*fanny



Kommentarer
Postat av: ännää

haha, hu månne det kommer sej att vicke blev horan? (a)

2009-09-01 @ 15:02:56
URL: http://aannaasblogg.blogg.se/
Postat av: fannyy

ärlit talat vet ja int, de bara sluta så (;

2009-09-01 @ 19:53:03
URL: http://fannehh.blogg.se/
Postat av: Acke

lilla söta fanny (: <3

2009-09-04 @ 16:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0