torsdag, underbara torsdag

ursäka min lilla oaktivhet, men hej, har inte hunnit skriva på ett litet tag men ni vet ju hur det är när man går i sjuan; dramadramadrama + skolarbete. känner mej också kanske lite sjuk. ingen bra kombination ... men idag var det ju då TORSDAG, den bästa dan i veckan enligt mej i skolan började vi 9:45, sen hade vi teckning, modda & textilslöjd. slappdagen i veckan. nåjo, hade roligt som vanligt på textilslöjden, for till stan efteråt med vicko, emil & kricke. PUST, jag och viveca har nu varit till nästan 20 ställen och frågat om vi fick komma dit på dagsverket. nej nej & nej ! jag tar vilket jobb som helst bara jag inte måste vara hemma ! nåjo, sen på kvällen skulla jag, mia & lina fara på en cykelutflykt men vi for istället till övisdiscot. haha, kom som vanligt inte in ! men nu har jag sett på idol och tagit mej några bullar så jajg är klar för att sova ... AAAAAHH, börjar 9:45 imorgon också. men då har vi hissaprov och orientering .. ouuch, nåjo, carpe diem ! ha de bra (:
*fanny

http://www.youtube.com/watch?v=Gd0cCGnVbFw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0