hoppsan! ^

hej, förlåt att jag inte skrivit sedan... tisdag? men det har varit så stressigt nu med teatern och skola. nåväl, på onsdag så var det genrep på teatern, vilket gick jättebra. så hände det ju massa mera under dagen som jag inte orkar skriva. sp idag så var det premiär! det gick heeelt okej. kommer inte på så mycket och skriva, hjälp?! bärjar kanske tappa bloggandet nu i slutet av terminen, så stressigt nu då. men direkt när alla fritidssysselsättningar är slut och det börjar bli lugnare så lovar jag att jag kommer att skriva mera! imorgon så är det vappen som kommer att firas med sarap & kadi & massamassa mjöd! ha det bra


hihi, for never was a story of more voe then this of juliet and her romeo

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0