I LÖV DÄÄNS

hej igen, när lämnade jag senast datorn. just ja! efter jag skrivit senast så pratade jag med lina i 1 timme tills telefonens batteri tog slut, hahaha. sen åt jag soppa och for iväg till kipinä på dans. i bussen var det någon konstig gubbe som gav mej en tidning. intressant. när jag väl var vid dansen så var jag inte den enda som var sjuk och tittade på. cata & sabina joinade mej. meeeeen jag for nog och dansade 2 ggr, hehe. kunde bara inte stå emot! usch, vad hemskt det var att bara titta på! efteråt så skulle jag vänta på bussen i en timme så cata kom och joinade mej. för det mesta bara gick vi och pratade men sen for vi till arnolds, nam. så kom bussen. där var det en konstig gubbe till som började prata med mej om sen kärlek som var i tammerfors? wierd. sen så när han gick ut så ställde han sej med ansiktet uppåt och armarna utspretande, ni vet, som på en rockkonsert, typ? hahaha, jag skrattade nog. nu har jag just tagit en jätteäcklig ny hostmedicin, uuusch. smakade inte godis direkt. nu ska jag ner och äta, ses imorgon dudes! (på tal om imorgon, då ska jag kanske till skolan, TANTANTAA)
*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0