i'm walking on sunshine!

good morning sunshinees! hahaha, okej jag har inte bra humor just nu. nu blir det ett morgoninlägg som vanligt eftersom att det är 11:10 morgon. men vet tyvärr endå inte vad jag ska skriva om. VÄDRET! haha, alltid ett perfekt ämne för alla tillfällen. nu när jag sitter här vid datorn har jag ett fönster brevid mej som det bara strålar varm sol från, urhärligt! sitter ju nästan och svetas här. men när jag gick och kollade på termometern just (på skuggsida tror jag det var) så var det endå bara 0°. knasigt. idag så har jag dag till halv 4, efter det violin. fr se om det händer något efter det, om jag orkar. hihi, ska köpa konventbiljett idag, KONVENT PÅ FREDAG, IIIIH! och efter det? FM I HELSINGFORS! helgen kan ju bara inte bli bättre! nu ska jag inte trötta ut er ännu mera, ha en fin dag :)


bjuder på en sommarbild <3

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0