konst kallas det, tror jag! :D

hejsanhejsan, idag i skolan. humhumm. vi började 11:10 igen, wihuu. biggaprovet gick åt röven, gissar på att jag blir underkänd i provet, great! seeen så var det rast länge med ens underbara klasskamrater och sen finska. mia skrämde mej, huu.. nu kom jag hem för kanske an halvtimme sen och ska iväg på violin om kanske 20 minuter och efter violin så är det faktiskt teater, för tro det eller ej; DET ÄR PREMIÄR PÅ TORSDAG! så idag blir en konstnärlig dag, för musik och teater är väl konst båda två, right? hejsvej


slänger in en egobild jag tog imorse. ni får dessutom ursäkta bildbristen och alla egobilder här på bloggen!

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0