love..

godkväll, idag i skolan. hahaha, hade världens roligaste slöjdtimme med viveca! det var ganska mycket som hände så jag fattar mej kort; trottade in oss i en hylla, spikade upp en hamamre nånstans i skolan, stod och spankade framför en övervakningskamera, sprungit ut och nästan blivit busted, dragit en lång ursäkt om mens åt ben-erik eftersom att han saknade oss tydligen, höhöhö. that's kindo much it. sen slutade vi och jag for på dans. efter det så var det ju teater som vanligt. inget speciellt där förutom att fillo och kadi kom dit, haha. egentligen så skulle jag ha åkt mopo hem med syrran så jag måste konka på mopohjälmen men nu när k&f kom så satt jag på pakkarin istället. meeeeed hjälmen på huvudet, haha. när vi kommit till vikinga och dumpat alla saker hemma for vi till kotipizza och åt pizza. kadi åt mest, fillo åt något knappt, jag åt tyvärr snabbast. efter det for vi hem och tro det eller ej, jag är ännu hungrig men mami tvingar mej att fylla diskmaskinen så får väl äta sen. usch, jag konstaterade just att jag vill ha nån. the one. skulle vilja ha ett underbart seriöst förhållande, menmen. drömma kan man, eftersom att filmkärleken existerar ju bara på film och det här är verklighet. hejsvej

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0