morgon

godmorgon, sitter här hemma nu, börjar 11:10, hihi. jag skrev väl inte om gårdagen? nå, den började med dansträningar x2 och sedan var det samma 'uppvisning' som det var på torsdag. det gick mycket bättre igår. när jag nästan var hemma så mötte jag fillo med cykeln så vi bestämde oss för att göra en cykelpicnik. vi cyklade hem till mej och gjorde smörgåsar och saft. sen for vi till henne. medn hon for in och hämtade sakerna så satt jag på verandan med fanny och det kändes helt som sommar! sen började picniken. vi cyklade riktigt stora omvägar för att hitta det perfekta stället. vi lufsade igenom snö med våra tunna skor med cyklarne men då fick vi nog så det blev en enkel picnik på deras gård där vi började. sen så ville vi gå ut med hundar så vi for och hämtade upp sebas hund och nån fillos kompis hund, haha. så gick vi ett tag tills jag for hem och äta. det var ungefär det som hände igår. idag så är det ny period i skolan och efter skolan bildkonst. ha en bra dag!

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0