one small happy family

godagens, igår. så var det så att jag skrev ju redan, hehe, men efter det så for jag iväg till första dansträningen. gick väl bra, evt inte varför, men jag var på jättebra humör då. sen var det 45 min paus, for endå tillbaka till kipinä. mera dans, men det gick mycket sämre eftersom att det goda humöret hade ersatts av magont. ajaj. nåjo, jag cyklade hem, åt mycketmycket mat och sprang iväg till bussen. och jag var bara hemma i 10 minuter, SLÅ DET! så satt jag i bussen, somnade nästan. men jag lyckades att stiga av vid rätt hållplats tack vare att viveca, elle, mia & lina stod och hoppade  vid busshållplatsen så jag skulle se dem, haha! så gick vi hem till vicköuu, och... ja vad gjorde vi först? äh, vi kollade i alla fall på 'the shining'. hihi, den var intressant. med en jättepervogubbe som hånglade med ett lik, IIIIIHK! (åj, det rimmade) sen så var alla skittrötta, så vi bäddade och låg och prata till kanske 2 tills alla somnade förutom mia & elle som var vakna till kanske halv 4, tror jag dom sa? sen på morgonen vaknade vi klockan.... 7. haha, förstår inte hur, men tydligen för att alla hade vaknat av att jag hade skrikit i sömnen, läskigt! så då vaknade jag också. så byggde vi en koja och höll på att burra sej i sängarna kanske i någon timme (uu, lät misstänksamt detdär!). så åt vi frukost och började se på 'IT'. det blev en taco-lunch-paus där emellan eftersom att filmen är 3 timmar lång, men jag hann inte se klart filmen eftersom att papi kom och hämtade mej. nu är jag hemma och ska om några timmar på någon nuorisoppaesityks, typ. hejdåå


*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0