satisfaction - benny benassi

hejsaaaan, idag i skolan sååå.. var det hälsopromenad, som jag inte visste om så jag kom med mina underbara tygskor, ca 1 mm tunna, fulla med hål. och vädret då? slaskslaskslask. inte världens bästa kombination. efteråt så var det finska, sen först slutade vi. då for jag snabbt hem och sen iväg till violin. när det var slut for jag snabbt hem och bytte lite kläder för sen for jag på en skitlång lenkki med rebecka i en och en halvtimma. vet inte hur långt vi gick men det var riktigt härligt! ska börja göra det oftare. sen när vi kommit tillbaka till vikinga så drack vi saft, åt tuc-kex och kollade på tv. riktigt naaajs. sen kom jag hem och är nu på datorn som vanligt, hehe. ha det bäst

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0