sjuklingen rapporterar

GLAD 1:A APRIL! idag har jag faktiskt lurat rekordmånga. mamma. hahaha, ökenhumor. näää, men jag lurade henne faktiskt henne idag med att jag hade 39° och klart att hon gick på det. mamma är jätterolig när hon lyssnar på musik. hon har faktiskt en egen iPod. det är så roligt, för hon sjunger alltid med till låtarna och har så högt att hon inte hör vad man säger och så att det hörs enda ifrån hörlurarna till mej. hihi. okej, ni får ursäkta min urkassa humor men jag är ju faktiskt sjuk. senast jag mätte så hade jag 37,2° sååååå vi får väl hoppas att jag blir bättre, FORT SOM FÄÄEN! allt blir ju inte som man tänkt sej nu så vi får väl se hur saker och ting far. tjingeling


ring mej gärna så jag inte dör av ensamhet? :)

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0