torsdag & fredag (TEXTBOMB)

hejsan, har inte skrivit idag eller igår så här kommer det! igår var det.. torsdag? nåjo, vi började med kemi, wihi. jag och viveca kom på världens bästa plan om att bygga en atombomb och spränga skolan. riktigt smart, faktiskt. i skolan så tror jag inte det hände så mycket speciellt. efter skolan i allafall så for jag först hem men var bara hemma några timmar innan jag for iväg, eftersom att våran pieniryhmä skulle uppträda på en ek-uppvisning (du fattar inte så mycket av dethär om du inte går i kipinä). uppträdandet där gick åt PIIIPIIIIPIIIIPIIIIPPIIIIPPIIIIIPIIIIPIIIIIIIP! hemskt, moka helt. efteråt var vi alla så störda på att det gick så skit så vi stannade och drog igenom det några gånger eftersom att nästa dag så skulle vi uppträda igen. alltså idag, så nu kommer dagen. började med lite kemi där vi skulle skriva en uppsats om varför vi vill experimentera. idiotiskt? ja. skyll på illman. jag skrev nästan bara om hur skit lärare han är. sen direkt efter jag skrivit klart så hade vi träningar. hehe, det var jag, noora & erika som stod och övade i deras skolkorridor. nåjo, vi dansade, sen åt vi och jag for tillbaka till övis. sista lektionen var det gympa. då behövde jag inte gympa för att mami sa att hon tyckte att det var för snart (pga min sjukhet, ni minns). så jag satt mest och pratade med ele. efter skolan for jag hem. men inte såååååå länge för sen skulle vi ju uppträda igen på club 25. så när jag kom dit bytte jag om och vi drog igenom det några gånger. sen for vi ut på dansgolvet och did our thaaang. gick mycket bättre denhär gången. efteråt var jag där ett litet tag ännu. det var ju så himla fiilis där, men knappast att jag ville vara där ensam + att det var mest kanske 15/16+ där så man kände sej lite.. liten? så jag for hem efter ett litet tag. då for jag via rebecka och gick hem till mej. vi satt som vanligt mest bara och pratade men vi for och åt också. sen så kollade vi in rebeckas superstarkasuperhår om det var starkare än mitt; svar ja. jag har nu förlorat kaanske allt som allt 22 hårstrån tror jag. så jag är lite flintis på ett ställe, huppssss. nu sitter jag här, ska kanske ta och dricka eller äta något nu. imorgon vet jag för en gångs skull inte ännu vad jag ska göra, hallaluja. så vi får ta dagen som den kommer, godnatt, ha det bäst


slänger in en snygg bild här nu från google

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0