ut i friska luften :)

tjaba, urhärligt väder där ute! så nu har jag varit ute me fillo till parker, hihi. först så cyklade vi till en skitkul park som jag var vid nästan varje dag för typ 5 år sedan. när vi gungat klart på en skitcool gungsak så for vi till sale och köpte juissi & kismet som vi for och åt vid brändö cittyyyy. sen for vi till en annan park nära k-extra. vi gungade på en annan konstig gungsak men fillo skrek så mycket så vi gungade allra mest på en uppåner vänd rutchkana. bäst, men sen kom några små copycatbitches och tog rutchkanan när vi bara for och drack juissi. bitches. så for jag hem. nu ska jag äta något innan jag ska på teater och sedan genrep till fm när alla får komma och titta på, iihk! hejdåo

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0