VAPPEN

GLAD VALBORG! idag i skolan så kom jag och ele till skolan redan 8:15 för att hänga upp saker till valborgsfesten. varför vi blev sååå pass smöriga vet jag faktiskt inte. så var det valborgsfest. ytterst trevligt. joo. sen var det ännu lite skola och så for jag hem. har nu ätit en liten skål med müsli och håller nu på att städa rummet och om några timmar så far jag och kadi till sara. jag konstaterade att det kommer att bli en ganska sjukt rolig helg. idag= valborgsfirande! imorgon= först fr man ju traditionellt till stan, sedan traditionellt till seglis och äta och sedan på fest till linnea (sover antagligen över då)! söndag= föreställning och sedan kanske ska jag vara med matilda och montera upp pomppimattan, wiii! hoppas alla får en underbar helg!


en skitsnygg bild på mej & vappen ja ritade just!

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0