yea

hallåå, har nu suttit här på datorn ett bra tag och kom på att jag inte ännu bloggat? haha. nåjo, idag så var det inget speciellt i skolan. ganska chill. efter hyklan måste man fara direkt till stafettkarnevalsuttagningarna. åj, det var ett långt ord. det tog sin tid eftersom att när jag gick med mia & lina så var det bara jag som hade cykel, såå. men när vi väl var där så gick det faktiskt jättebra! vi sprang ju då 80m, och jag fick först 11,81 men sedan bättrade jag till 11,61. är jättenöjd med resultatet! nåjo, sen for man snabbt till stan där matilda väntade och så for vi till citymarket och köpte något gott till bildkonstknytkalase. sen så var också kadi där. så for vi till bildkonsten, kom sen som vanligt, hehe. där var det riktigt najs som vanligt. åt hela tiden, nammmmm! så cyklade jag hem med massa saker med kadi. hahaha, vi var på jättebra humör och bara skrattade, sjöng och pratade om vappen hela vägen hem. sen for jag till datorn och sotter ännu här. men nu ska jag riktigt just fara och öva på biggaprov som vi har imorgon. har inte ens öppnat boken, great! wish me luck

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0