djupkastet; villavslutning!

HELÅU! är nu hemma och ska berätta lite grann! efter skolan på fredag så for man hem och chillade och sen 4/5 tiden seglade vi via strömsö och hämtade självaste viveca. så satt man i båten typ 3 timmar. så var man framme. frös så mycket att man trodde att man skulle falla sönder som en istappe. satt framför brasan och grillade, for i bastun och snaskade i oss en hel chipspåse tillsammans med 2 liter cokis och äkta musik. så på morgonen så var det ganska dött. men vi for endå till skogen och plockade blåbär, brakade träd och byggde en träkoja. så på kvällen blev det bastu igen, tillochmed några dopp i havet, grillmat och så började raketerna efter ett tag! jag & vicko satt och kastade sånadära småbomber och åt estrella rings och haribo colaflaskor. götttt. tog fina bilder och sen när raketerna slutade så for vi till båten, åt upp allt gött medan vi pratade och lyssnade på musik. så sov vi, vaknade, seglade hem igen! fick nu lite bråttom på i skrivandet mot slutet, mami håller på att få något fel när jag inte kommer och tömmer diskmaskinen. suck. skola imorgon, sen bildkonst. adjöö

*fanny

Kommentarer
Postat av: Aurora

Fin blogg :)

Sii på min också :)

2010-08-30 @ 19:25:46
URL: http://auroraaz.blogg.se/
Postat av: filippa

sv: tack fanny, de va mycke snällt sagt! :)

föresten jag e nog frivillig att hjälpa dig me din design ;)

2010-08-31 @ 19:33:02
URL: http://filippajags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0