eyy

shalå, idag så var det gymnastik första timmen, 8:15, wahu. men det var ganska chill endå, skulle gå en promenad längs stan, med vicko, elle, lina & rosen. pratade om drömmar och jag mest flummade i min sjukhet. sen efter det så var det årets första mattetimme, wihuuuu. gick inte det bästa men. sen hälsokunskap, intressant. > mat. äckligt. raaast, då lärde mej jag och ele att klättra in i hennes skåp! kände oss jättecoola och små när vi rymdes i det lilla skåpet, tills minited kom och rymdes helt perfekt i skåpet. hm. efter rast, ännu mer hk, sen engelska. YEEEE, TOMA! jobbig engelskalärare, typ helt antik. så slutade man, hade en underbar bitchfight med ele som vanligt, årets första, wihuu! kul. cyklade sen hem med fillo och rebecka. hos fillo så lagade godgod sallad. chattade sen på omegle och med världens sötaste amerikaner. chattade med dem i kanske 3 timmar, haha! sen for jag hem. imorgon så ska jag på stan med kadi, mia, lina & ele. baaaaj


ganska coolt

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0