igår & idag

hejsansvejsan, igår så var det ju andrés konfirmation. var mest med cessi och pratade om hur det skulle bli när skolan började, nu när hon ska börja i sjuan. sen efter det så for jag snabbt hem och sen till rebecka där vi bakade plättar (det låter coolare så)! dom blev skitgoda! men man blev jättemätt. sen efter att vi ätit så kollade vi på 'rush hour 2'. haha, den var skitbra & rolig! sen så blev klockan typ 12 och jag for hem. nu idag har jag redan varit och rullskrinnat ganska långt! från vikinga till gerby till storviken till brändö/hemstrand till pappaersbron och sedan hem igen. var helt utpumpad när jag kom hem och tog en iskall dusch, aaahhh. nu ska jag fara iväg till kadi som jag inte sett sen jag for till sverige och ssen så ska vi också träffa joska som kommit hem från helsingfors (har inte heller sett henne sen vi for iväg). shalåu

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0