i'm gonna find another you

morjens, öööhhhhh. idag. dagen började att jag vaknade elva av att någon finne hade ringt fel. tre gånger i rad. så man blev ju nog nästan lite tvingad att stiga upp. ett tag senare så ringde ele och så for jag till elle med henne. pratade om creeptelefoner och försökte få med ele på anden i glaset, men hon var så töntig så hon ballade ur. nånej, hon var bara tråkig, muhaha. sen for vi till mej och bakade en kladdkak istället. meningen med den kladdakakan var att vi skulle ju ge den till crisu (vi hade ju ett vad så), så när kakan var klar cyklade vi i ösregnet till crisu med kakan. han hade köpt cokis och sprutgrädde, yeye. så åt vi och spelade sen gh aerosmith. jag var ganska pro.... nåjo, så for vi, var ute ett tag till och tog bilder. så for man sen hem och äta. nu har jag varit i bastun med familjen. skola imorgon. men det positiva är att vi har första musiklektionen på året! har typ .... jättelångt musikblock, HÄRLIGT! men nu borde man väl endå fara och packa väskan om ett tag så godnatt!


lyssnar på den just nu sååååå

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0