ingen rubrik

hejsan, blogg.se har varit lite knasigt så jag har varit så störd att jag inte orkat skriva. okej det som hänt de senaste dagarna. har typ bara sett på film.... njo, igår så var jag på 'knight and day' med sara, josse, wili, matilda, hanna, anton, emil & simppe. riktigt trevligt. filmen var faktiskt ganska bra! sen efter filmen så for jag hem och kollade en ny film med familjen (efter ett faktaprogram om romarna som tog över england, hehe). filmen var 'the green mile'. SÅ HIMLA BRA FILM! visserligen var den nästan 4 timmar men det var längesen jag sett en sådär bra film! SEDENSEDENSEDENSEDEN! jeps.. idag skulle jag egentligen varit med matilda och hållit henne sällskap när hon fixar loppisgrejer men just när jag skulle börja cykla iväg fick jag veta att vi ska på andrés konfirmation. jepsssss.nu vet jag inte mera, bajbaj

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0