små funderingar

shlåu, har såpass mycket som snurrar i huvudet så jag vet inte. hade tänkt att rita ännu ikväll, men det kanske blir för sent? njäe, hoppas inte. har bestämt mej för att färga brunt hår så snabbt som möjligt. yup. har velat det jättelänge nu, och nu när det håller på att bli höst (mörkare tider, uu) så ska jag passa på, kanske tillochmed innan skolfotot. men jag har iallafall tänkt chokladbrunt och så ska jag klippa topparna lite längre än axellångt, ganska rakt. men vi får se hur det blir med mina planer. förhoppningsvis så kommer jag om någon/några veckor kolla tillbaka på dethär inlägget med mitt bruna kortare hår. jooo... nu vet jag plötsligt inte så mycket mera vad jag skulle skriva. hatar den känslan när man vet något riktigt smart man ska skriva och så kommer man till datorn och det är bara borta. suck. har fått kamerafeber. tjatar om att få min d3000 nununununu! får nåt fel. fotoidéerna har nu strömmat in i flera år. de flesta har kanske redan blivit bortglömda och resten kanske det redan är för sent för att fota. nåjo, måste bara kolla upp saker med min ekonomi och sen är vi i full gång. bloggen kommer då antagligen förvandlas till en foto/teckning/vardags/egenstil-blogg. alltså i helhet blir de väl en konstig konst blogg. näe, nu ska jag väl endå söka mej till penna & papper för att skissa ner något sött. gonatt

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0