sry, but i have a life.

helåu, har inte hunnit skriva sedan... söndag kanske? nåjo, igår så hade jag först träningar med gruppen som jag uppträder med på konstens natt. shit vad bra koreografi! men sjukt svår också. efter 4 timamr så kördes jag till rosens villa. vi såg på 'leagilly blond' (ettan & tvåan), åt coctailpinnar och pratade helahalva natten. vaknade klockan 11 och började med ett härligt morgonbastase + dopp/hopp i havet. simmade tyvärr lite för länge... ca 3 timmar och mami skulle hämta oss klockan 4. så vi fick lite panik, åt nudlar, packade snabbt våra saker, åt kaka & glass och sedan for vi iväg. men jag hann inte vara hemma något för jag måste till dansen direkt. gick bättre än igår. kom sedan hem helt sluut och spelade disney trivia med syrran. wihu, jag vann! skillllll. gonatt

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0