today

morsning, idag så var det ju skola igen. blev tyvärr påmind av ele & crisu om kladdkakan jag måste baka till honom. great. sen skulle också emil & nico ha, waaaah, far till ett bageri! annars blev man också lite störd på ele & nico som trallade på 'alejandro' hela tiden...... så var det jättejättekort sista timme (textil), vi for till någon liten bod i stan i kanske några minuter och sen så var vi fria. for på stan med ele, elle, mia & rosen. yeeeee. sen kom kadi, jessica och fanny ett tag senare. satte oss vid McDonald's och åt och hade det kul! så tramsade vi runt på stan tills folk for, en efter en. så for jag också sen. så åt jag, gjorde matteläxan (BIGBIGLOVE) och cyklade sen till jessica och såg på 'ice age 3'. egentligen kom vi på planen i stan och då tänkte vi också att kadi & fanny skulle komma. men fanny kunde typ inte och kadi orkade inte. men vi klarade oss fint! blandade en 'smarrig' drink och så poppade vi popcorn. så blev klockan lite före tio och jag måste cykla hem igen. härlig dag, imorgon börjar man 9:45, YESS! enda morgonen vi inte brjar 8:15. gonatt

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0