25-02-10

hejhej, idag var det skitnajs i skolan. haha, jag & ele upptäckte sten-sax-påse, tha emo way. paiiin ! nåjo, så hade vi också helt askul på moddan ! inga detaljer, men f*n vad kul det var. sen så var det finska sista lektionen, så som vanligt så var jag och mia på det underligaste humöret. efter skolan så for jag, mia, lina & emil på stan. haha, nu har vi börjat med emostyle. cutcutcut, ni vet. jag & emil dor och köpte billigt goda glasspaket från Citymarket medan dom andra satt på mäkken och åt dyrt goda mcflurrys. sen så for emil nånstans medan jag, mia & lina sprang iväg till den stora snöhögen på torget, wihi. när jag kom hem så .. var jag hemma. sen mot kvällen kom matilda. hon berättade om deras klassresa, vi tog bilder, lyssnade på musik & så for vi ut och träffade något lite folk tills hon for hem. kul som vanligt, alltså ! imorgon så är det fredag. då ska jag bara packa om inte matilda & rebecka tvingar mej ut till vinden, eller något liknande. jeps, ska snart gå och sova men först; NATTMATEN ! <3 cya


en vackert gammal bild på oss
*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0